Grabben funkar bara på skiva

Kanske blir det skrattar bäst som skrattar sist av detta nu. Eftersom jag inte vet hur det gick för landet i fråga.
Igår hörde jag på några bidrag på radion när det var Eurovision. Rattade in precis när Norges Didrik började. Herreguuuud vilket fiasko. Åtminstonde i mina öron. Han sjöng ju falsk och kunde inte hålla tonerna över huvud taget. Jag brukar inte skratta åt sånt, men jag kunde inte låta bli.
Satt dock och hoppades att han skulle bli bättre, och just när det hände tabbade han sig igen.
Men, verkar som publiken älskade honom, och han hade säkert en grym närvaro på scen.

Jag har en säker källa som säger att Didrik har behövt ta väääldigt många sångcoachningar från en vi känner för att uppnå denna, ehm,,... "fantastiska" röst. Grabben är bäst på skiva, därmed basta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0