Going home


Nu är det snart på tiden att åka tillbaka till Norge och Oslo-town.
Har haft det härligt här i Dalsland får jag säga. Träffat massa folk jag tycker om och så.

Känns skönt att jag är såpass bra att jag inte behöver vara sjukskriven mer från jobbet nu.
Just det.. Igår gjorde jag en metod för att se vad jag är allergisk mot. Fick reda på att det är i varje fall katt och pollen av något slag. Men att det nog är något mer som spökar. Käns skönt att få reda på lite i alla fall.
Ska köpa en luftrenare som jag kan ha hemma. Det pluss storstädning kommer garanterat göra susen oh förinta mina kliande prickar. Moahahaha!

Idag ska jag bara hänga lite på Hjärtungen och hoppas mamma kommer innan jag behöver åka så jag kan säga hej då till henne också.
Ha d gott nu!!=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0