Ge av din kärlek och älska dig själv

Personligen har jag kärlek att dela med mig av för alla som korsar min väg. Så länge de inte gör något dumt mot mig.
Jag vet inte varför, men det finns ingen botten på min kärlek som det ser ut nu.
Jag kan ge av mig själv i väldigt stor grad, men jag tror det beror på att jag mår bra i mig själv och älskar mig själv.
Jag behöver ingen som berättar för mig att jag är bra, det vet jag redan. När man kommer till den insikten, att man inte behöver ge och ta av kärlek. Då har man kommit långt, och det är jag stolt över.

Det är klart jag väljer att omge mig med folk som ger mig kärlek tillbaka. Men skillnaden är att jag inte kräver något av dem. Om man inte passar med en person kan jag välja att vara med någon annan istället. Så enkelt är det.

Tänkt på dej själv och dela med av din kärlek när du kan och vill. Men se först till att du mår bra. 

Visdomsord såhär innan jobbet;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0