Gbg, Haga och Godaste maten

Idag gick jag upp tidigt som attan för att följa med mammi till doktorn i Gbg. Fick positiva resultat tack och lov!!
Sen åkte vi till Haga och åt massa fräsch, god mat som jag älskar.
Tzatziki, lite oliver, bulgur, fetaost, tomater, hummus, linsbullar, vinbladsdolmar m.m.

Till efterrätt tog vi oss även en kopp ljummen choklad. Varm choklad blev för varmt. De har verkligem den allra godaste chokladen på "mitt ställe" på Haga. Har tyvär glömt bort vad det heter=(
Men såhär ser det ut:















Sen kollade jag runt efter lite tråkiga nödvändigheter när jag ändå är i Sverige. Leggings, mascara o sånt. Mamma hade det lite roligare för hon letade efter en klänning. Gick tyvär inte så bra.
Hade jag bara fått lön hade jag nog använt lite av den till annat kul, haha.
Upptäckte faktiskt nyss att jag fått in en liten förmögenhet idag. Kanske tur i oturen att jag inte visste om det?;) 
Direkt in på sparkontot. Det behöver fyllas på efter mina läkarutgifter, minst sagt.

Hoppas alla får en toppenkväll nu!


Kommentarer
Postat av: Johanna

skönt att höra att mammis doktor besök var ett positivt sånt :) å hoppas du löser allergi mysterierna nu! annars fåru komma å bo här ett tag :P klem

2010-05-29 @ 12:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0