Festival idag!!

Idag är det minifestival inför Öya som är en festival i Oslo. Men den är inte förän i Augusti. Idag är dock den största utedagen så är klart de ska väcka lite uppmärksamhet inför festivalen redan nu=)

Jag ska se: 



Denna kille har jag redan sett en gång på gayklubbnight på The Villa. Då var han riktigt nice alltså!



Detta band faller mig helt i smak. Det inleder kvällen för min del. Är dock väldigt tidigt med halv tio. Men vad ska man göra. Jag får vara där halv nio så jag inte missar dem!! För jag vill inte missa ett endaste beat!






Till sista ska denna tjej avsluta min kväll vid tolv. Lucy Swann.




Låter inte detta som en bra kväll så vet jag inte vad=)

(Ska även se Team me och Soup, men hitta inga klipp på dem.)

HOppas alla får en härlig dag nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0