Eurovision

Jag ska på Eurovision tjola hopp tjola hej tjola hoppsan sa;)
Fick i förrgår reda på att jag fått biljetter till showen som går av stapeln här i Oslo. Min vän Carina har en kompis som jobbar med eventet och hon hade fått några biljetter och nu har även jag en=)
Det ska bli en annorlunda upplevelse. Hade aldrig tänkt tanken att gå dit egentligen, men nu när jag har möjligheten ska det bli så himla kul. Vilken annorlunda upplevelse! Tänk vilken stämning det kommer vara på arenan! Mycket förväntningar i luften o.s.v

Har ju jobbat där förut och vet hur härligt det är att vistas där. Jag blir helt lyrisk när det händer något på en stadio. Fast bara att vara där även när det är tomt är spännande. Det liksom sitter massa adrenalin, förväntningar och extas i väggarna tycker jag. 
Men denna gång är det inte jobb utan fest som gäller=)

Eurivision here I come!



Kommentarer
Postat av: Annika

Åå gud vad kul! Kommer nog att bli en rolig upplevelse! kan du inte försöka fixa en blijett till mig oxå vettja =)

2010-05-17 @ 14:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0