Eurovision del 2


Här kommer fortästtningen på min Eurovisionkväll. Nu befinner vi oss inne i hallen och väntar med spänning på att det hela ska braka loss.









Passade på att slå oss ner lite, sedan var sitta det minsta vi gjorde...









Är vi satta bakom lås och bom?








Neeej. Men detta är stegen upp till kamerakvinnas befinnande för kvällen. Jag är extremt glad att jag inte är i hennes sits so to speak! Höjdrädd som jag är och hur i hela friden håller hon sig från att gå på toa på hela kvällen? Va?










Nu kan du inte komma ner på heeela kvällen...Hoppas du satt skönt där uppe=) Fin utsikt och allt.








Nu börjar det!! Wieee=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0