Europafest



Människor från hela Europa börjar välla in i Oslo nu.
Det är mycket på grund av Eurovision. Det är massa tält som spelar schalgermusik runt om i stan. Och ett stort center enbart för Eurovision vid Rådhusplassen på Aker brygge.
Där sker det alltid något, från morgon och till kväll. Massa sång och musik hörs därifrån hela tiden och fansen ropar och hejar. Härlig stämning alltså! Blir så peppad innan jobbet av det där!

Hoppas hoppas att jag är på topp på tisdag, för då går deltävling nr ett av stapeln. Och den är det tänkt att jag ska kolla in. Hur häftigt ska inte det bli!! Det blir en annorlunda upplevelse. Tror stämningen kommer vara på topp. Jag kommer oavsett go all in för att lyfta taket mot nya höjder. 
Ska jag heja på något hejar jag högt, tydligt och mycket=)

Det var just det, undrar vem jag ska heja på??...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0