En stoor hemlighet

Jag har fått nys om två hemligheter. Båda väldigt stora. Den ena är dock mkt större än den andra. Den berör nämligen hela Sverige. Jag får reda på mkt knäppt i mina dar, för folk har förtroende för mig. Och jag skulle aldrig avslöja något någon sagt till mig heller för den delen så det stämmer.

Men idag sa personen jag pratade med inte att det var en hemlighet, även om jag lätt fattar det när jag förstod vad den handlade om. Ni får säkert veta om ett tag... Det är allt jag kan säga. Fats det kan nog ta ett bra tag när jag tänker efter. Så glöm bort detta nu. Kommer jag ihåg att jag skrev detta inlägg ska jag skriva ett nytt när hemlisen inträffat=)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0