Detektivarbete

God morgon, god morgon i stugan!
Idag väntar ett detektivarbete i särklass. Nu ska här lösas mysterium.
Jag misstänker att det är en kombination av katt och pollen som jag är allergisk mot.
Pollen, för att det var så det hela startade, med kliande ögon o.s.v när sässongen var som värst på Ekeberg.
Katt, p.g.a att alltid när jag är med Björn, som har katt hemma hos sina föräldrar, blir jag helt tät i näsan. Alltid!
Pluss att när jag sov hos hans föräldrar fick jag en allergisk reaktion.

Min misstanke späds på ytterligare av att när jag kom hem blossade det upp massor i mitt ansikte, på öron och hals. Värst är det i köket och tv rummet där vår katt får vistas.
Ytterligare en sak som bidrar till mina tankar är att dte var efter det att Björn varit hos mig som utslagen kom.

Hos Johanna K är det dock frid och fröjd, känner inte av någonting och prickarna och klådan gick ner och blev bara bättre. Hon har inga djur. Hmmm...är jag något på spåret nu?
Hoppas det!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0