Dans på busshållplatser

Idag har jag sålt massa, massa skor. Även om det inte var lika mkt som vi trodde det skulle bli idag. 
Började dock min dag med lite dans på busshållplatserna i väntan på bussarna. Va flera som log och då log jag självklart tillbaka. Tror det skrattades till hos vissa också. Men det bjuder jag på. Jag hade ju så bra musik i lurarna=) Och jag blir så glad av att dansa=)

Nu bär det snart av till inflyttningsfest hos Carina. Inte fel! Kommer bli en del fest nu, idag, imorgon och övermorgon. I like=)
Är på toppenhumör också så inget kan gå fel, bara bli på ett annat sätt än tänkt. Är inte det en bra tanke?
Massa kramar till dej






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0