Botox??

Man kan undra om jag blivit injicerad med botox i sömnen. Vaknade idag och kunde inte röra musklerna i ansiktet, samtidigt som jag var helt pluffsig och svullen=(
Åkte iväg till jobbet en stund, men kunde tyvärr inte vara kvar längre än nödvändigt. Hoppas kollegorna klarade sig bra. Men man kan liksom inte ha en person som ser ut som hon har påssjukan samtidigt som hon inte kan le jobbandes i en butik. Jag hade blivit livrädd om jag stött på mig själv kan jag säga.
Så det blir fortfarande inga bilder på mig, ingen skulle vilja se det ändå vill jag lova!

Det är konstigt, för om det är allergi, varför blir det värre när jag är inomhus då? Är jag ute blir allt mkt bättre!
Så jag ska ta på mig solglasögonen och vandra runt i sakta gemak genom området nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0