Bläääää!

Varit hos läkare för andra gången på ett dygn. Haft ännu en allergisk chock. Satt i väntrummet och höll på att svimma för att det var så jobbigt. Men då hände det grejer, då gick jag föra alla och fick en spruta i benet för att stoppa reaktionen.
Har fortfarande massa allergi kvar, mn är mkt bättre. Jag undrar vad i hela fridens dagar detta är!!
Hoppas jag är ganska ok imorgon. I så fall ska jag till Sverige, till mina föräldrar. Hoppas hoppas. Är skönt att slippa vara själv om det är något.

Johanna K har varit en ängel och ställt upp för mig från att jag ringde henne från sjukhuset. De sa att det inte var bra att jag är själv nu. Så hon kom först och hämtade mig, hjälpte mig till apoteket,åkte hem och hämtade saker och sen drog vi till hennes hus. Läkarna sa att dte kan vara något jag reagerar på i min omgivning så jag testar att byta miljö. och så får jag storstäda hemma innan jag sover hos mig igen.

De sa även att det kan vara precis vad som helst jag reagarar på.. så jag får bara hoppas detta får ett slut och att jag snubblar över en lösning, snabbt!

Ha d gott nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0