Bedtime

Ska inte sova än, men tänkte skippa alla lampor och strålande dataskärmar ikväll. Ska läsa ut boken om Madonna som jag läser nu. Hennes bror, Christopher, har skrivit den och den speglar hans liv med han syster ur Christophers personliga synvinkel.
Väldigt intressant, men inte särskild "under huden" om du frågar mig.

Japp, det är vad jag ska göra resten av kvällen till jag somnar.
Imorgon vill jag vara pigg så jag kan fixa mig inför hela dagen och "sång-kalaset". Ska därför ha en extra halvtimma på mig så jag blir helt nöjd med "allt det ytliga". 
Mitt hår är redan ett viktigt attribut för mig, men nu blir det ännu viktigare då jag inte kan använda smink.

Sov så gott nu alla gorgous=)
Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0