Alice Lost och tjuveri

Japp. Nu har jag vaknat ur mitt ide. Har drömt om att jag var fast på en "dröm ö" i min dröm. Det var en ö i drömmen i drömmen om du förstår. Det var ingen dröm som i superhärlig och underbar för det var en helvetes ö.Man var tvungen att få med sig alla personer från "dröm ön"annars skulle man inte vakna. Jag letade efter mjöliga vägar från ön. Lost varning på mig eller?
Hittade inget utom en båt som tillhörde Frimurarna. Men den vågade jag inte ta. Då plötsligt dök det upp ett hål i marken och jag kunde komma tillbaka till den riktiga världen.

Jag hamnade i butiken där jag jobbar-. Där var helt kaos
. Det var en tjej som höll på att sno massa väskor, för vi hade väskor också, jag fick tag i henne och ropade efter väktarna. Ingen kom. För alla låg huller om buller i en stor hög och brottades med massa andra tjuvar.

Jag försökte gå in på lagret, vet ej varför, men där var det massa kläder och halm överallt. Så man kunde inte komma fram. Sen vaknade jag.

Har inte sovit bra inatt. Tur jag börjar sent idag. Skulle varit ledig egentligen men det är klart man ställer upp för teamet=) Det kommer bli massa folk idag, är ju helgen innan 17e maj. Här ska det säljas skor!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0