My day

Vaknade efter 3 timmars somn av att jag kande mig oerhort trott, men jag ar helt firsk nu!!yay!! Tur jag akte!
Vi borjade dagen med att ta taget till Birmingham och shoppingen. Det roliga ar att jag har typ inte sett nagot av England an. Nar jag kom fram var det morkt sa har bara sett asfalten pa motorvagen till Derby i tre timmar fran Stansted. Sen har jag sett Josses och Chriss hus utvandigt och invandigt. Nu nar vi akte till Birmingham hade vi tankt ga runt i stan, men det slutade med att vi stoppade upp vid shoppingcentret som man kunde komma till genom att ta sig genom stationen, till ett annat center for att sedan komma tilll Bulls Ring, som det hette dar vi shoppade. Sa jag hade egentligen kunnat vara var som helst. haha.

Men imorgon ska Chris och jag kolla in Derby medan Josse jobbar. Sen blir det party i Nottingham.

Nog om detta, ater till idag!

Efter nagra affarer kande vi ett litet sug i magen. Det var da jag ihttade Starbucks! Tog en chai latte dar, saaa himla god! Jadrans skont att sitta ner lite ocksa eftersom jag hade 11 cm klackar pa mig!







Sen blev det lite mer affarer; kanske later som om vi inte umgicks alls men ni ska veta att tjejer nar vi shoppar mer ser det som nagot socialt. Dagen avslutade vi pa Josses favoritrestaurang Nandos. Nyttigare hamburgerkedja fast med kyckling eller vegetariska alternativ. Tog hamburgare gjord pa hel kycklingfile plus majskolv. Mums!


Josse gillar dippen vi bestallde in tror jag visst;)

Ja som sagt, det var shopping idag sa efter att vi gjort allt vi skulle akte vi hem. Hade tva minuter pa oss till taget fick vi veta. Sprang sa det lyste om oss och vi hann, tjoho!




Pavag hem till Derby igen. Haft en oerhort trevlig dag med min underbara darling!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Vilka härliga glada bilder :D

2010-03-22 @ 22:40:41
URL: http://lollobloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0