Tjoho!

Jag är partysugen! Sitter och lyssnar på partymusiken jag och Johanna K har knåpat ihop på Spotify. Thank god att det finns och tack Martin för din inbjudan så jag har det. 

Har varit partysugen hela dagen. Ville ta en drink efter jobbet men var ingen som hade tid tyvärr. Alla jobbar imorgon=( Så med andra ord kan jag förstå varför. Men då kommer jag vara mitt fabulösa jag imorgon. Planen är att först sova ut, sen köpa lyxig frukost, eller frukost över huvud taget för har inget hemma;) Efter det gym och sen ska jag bara göra mig till mitt snyggaste jag. Jag kan vara väldigt snabb för att göra mig iordning men har jag tid gillar jag att ta 2-3 timmar på mig. 

LÄngtar massor till imorgon!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0