Terrorist, javisst?

Gissa vad som hände när jag skulle genom securityn idag?
JO, de hittade sprängämnen på min sko!! Så de trodde att jag var en terrorist. Aaaah
Det blev värsta uppståndelsen. Jag blev omhändertagen av två vakter som frågade ut mig om lite saker och kände igenom min kropp. Utvändigt bara tack och lov. 

De tog in mina ytterkläder för extra röntgen och checkade dem extra med någon apparat.
Trodde jag skulle vara jätte orolig, men jag visste ju att jag inte hade gjort något så höll mig lugn.

Efteråt frågade jag vad det var som de hittade och då sa de att jag hade spår av sprängämnen på skorna.
Då kan man fråga sig:
- Hur kom det dit?


Kommentarer
Postat av: Lollo

Men gud :D hahaha Vad konstigt!!

Tack för dina fina ord Nina! Du är så go!!

2010-03-22 @ 22:34:26
URL: http://lollobloggen.blogg.se/
Postat av: Katarina

Ja vet! Det var lite nervöst. Varje gång jag flyger är jag dessutom livrädd att någon ska lägga knark i min väska så jag ska få massa fängelse. Kan inte låta bli att tänka på det.



Men flygrädslan är över nu iaf=) Tjoho! Tycker om dej Lollo=)

2010-03-22 @ 22:44:30
URL: http://brightlovelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0