Spelningen

Konserten igår var gryyyym! Förbandet Hush Hush hade jag aldrig ens hört talas om men hade tydligen hört en låt och killen rockade hela huset.
När Yeasayer intog scenen stog alla förväntansfullt på tå och ville ha en skymt av dem. Trummisen räknade in och sedan satte det igång. Otroligt lyckat och bra om du frågar mig. De höjde taket till skyarna och det var svårt att stå still. Personligen stog jag inte alls still, jag dansade asset av mig.




När de var klara började alla stampa i marken och ropa in dem igen. Det tjöts, busvisslades och klappades händer i den numera "svettiga" lokalen. Vi fick in dem igen och de brände av ytterligare tre låtar. Det tog av helt och alla bara gav sig hän åt musiken. Så härlig upplevelse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0