Skakar allt

Hej hopp! En nyvaken, pigg Katarina idag=) Äntligen! är det värsta jag vet att vara trött.

Har en sak jag råkar göra eftersom det blivit en vana. Jag skakar min mjölk.
Mycket annat av de drycker jag köper ska skakas. Smoothie, juice, sojamjölk, havremjölk t.e.x
Så när jag då ibland köper "vanlig" mjölk står jag och skakar den också. Då har mina vänner börjat skratta till lite smått. Fast skummig och god blir den ska jag säga=)


Dagen idag kommer bjuda mig på jobb, tvåt timmar ledigt och sedan kick - off med Din Sko gänget från 18-21. LIte spännande att se vad det handlar om under mina lediga timmar hade jag först tänkt gå till gymmet. Men idag känner jag mer för att faktiskt gå och kika in på Zara och Mango. Tänkte se om de har något fint jag kan ha till Englands resan=)


Ha er en toppendag nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0