Pizza!

Fast inte för mig. Men det var vad jag möttes av i huset när jag kom in. Grannarna har tydligen lagat och jag vill också ha=)
Men ska inte klaga, jag har allt riktigt god mat att äta ikväll. Färdig sen igår och allt. Lax med tomatpasta, en klick yoghurt pluss tomater och basilika. Mums!

Ni behöver inte oroa er över min hälsa, jag ska inte äta upp allt=)

Behöver äta lite mer fisk. Har varit lite för mycket av enbart vegetarianmat så här ska det "fiskas till det".

En sak jag tänkt lite på idag är hur mycket vatten jag bälgar i mig. Mer än vanligt. Undrar vad detta beror på? Vaknar hela tre gånger varje natt och dricker en halv liter. Behöver min kropp rensas från något? Jag känner mig faktiskt på topp nu=) Så tror inte det..

Japp, mat it is! Ha en fin kväll så skriver jag mer snart=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0