Påsinnehållet



Den innehöll de bästa plaggen från min shopping-spree. Ville inte lägga dem i bagaget ifall de skulle försvinna så bar dem i handväskan=)

En "puppa klänning" den är mycket finare på än på galgen. Gillar de skira tygerna!



Den lilla gröna;)
Bälte i midjan gör susen!



"Bra-till-allt" klänningen



Denna är perfekt till jobbet! trodde jag. För den gör det nästan lite jobbigt att jobba. Tyckte den såg ut som en vanlig klänning men tydligen ser jag väldigt bra ut i den för har fått 3 komplimanger idag och 4 i tisdags...Från killar endast. Håller med om att den är snygg så får ta med den ut på party istället för till jobbet. ( Man får en timglasfigur när man tar den på så, ja, vad trodde jag? )


Btw. Man måste vattna blommor och ta med klänningar på party annars vissnar de och dör=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0