På topp men gör det jag gillar allra minst

Hade jag en pissdag igår så är det raka motsatsen idag! Har haft en underbar dag med massor av energi. Är så glad att jag till och med ska göra det jag gillar allra mist, tvätta. Fast eftersom jag är på topp idag blir det inte så jobbigt ändå. Helt ok. 

Annars idag har jag jobbat, plus gått på centermöte. Gillar möten, eller nej, jag älskar möten! Får alltid en himla kick efteråt. Vi har en ny centerchef och det var många som var skeptiska till hans förslag. Det blir annorlunda, men lite förändring skadar ju inte=) Det var massa bra saker han sa men ändå var alla så skeptiska. Nästan, för jag var väldigt positivt inställd och öppen för nya förslag. Det är lätt att bara se en sak från ett håll, fastän lösningen kanske finns på motsatt sida. Ett uttryck jag kom på här och nu=)


Oki, mot tvätten och mot matlagning. Är utsvulten efter gymmet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0