Ögonfrans-förlängning

Är det något jag vill göra vad gäller yttre skönhet är det en förlängning av ögonfransarna. Som jag skrivit en annan dag är att fixa mascara på fransarna det värsta jag vet och jag skulle då slippa detta problem. Har egentligen fina fransar som jag har men som sagt. Åå så härligt att slippa detta mascara-kladd! ( Jag kan väl iofs skippa mascara helt men, nja, det är liksom jag på något sätt.)

Kollat runt lite på priser här i Oslo. Och OMG! det kostar 1500kr och då håller det ca 2-3 veckor. Sen måste man fylla på var 3e v och då kostar det ca 800 kr. Där sprack det om man säger så. För så mycket vill jag inte lägga på det.

Kollade även vad det kostade i Göteborg och där var det mycket billigare! 900kr för första gången och 400-500 kr för påfyllning. Någon gång ska jag göra det där tror jag. För i norska blir det bara ca 620 kr och 280 för påfyllning, hehe. DET är mer vad jag skulle kunna tänka mig att betala.

lånat bilden från en makeupartist som heter: http://gabbi-butterfly.blogspot.com/

Sådär vill jag ha det=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0