My Next Move


Saknar England. Sitter i mitt hus och funderar. What`s next? Jag har haft fullt upp från årsskiftet fram till nu med inplanerade saker. Helt plötsligt är det inget planerat längre. Jag tror det innebär något bra. Då tillåter jag mig själv vara mer spontan och öppen för nya möjligheter när jag får dem=)

Ska fokusera mer på min träning denna månaden tror jag. Känns bra att ge min kropp kvalite då jag inte varit på topp med min träning på ett tag. Jag har levi i en varannan vecka värld,haha. Där den ena veckan består av en hälsosam livstil med träning, bra mat och att jag tar hand om mig själv, medan veckan efter har varit i festens tecken. Det vill jag fortfarande att det ska vara, men nu ska jag satsa på träningen fört. Plus mina vänner såklart=)

Det hela har börjat bra. Haft spa i duschen med hårbottenmassage och bodyscrub. Nu ska jag varva ner med en kopp te.
Jag behöver nog en lite slow period med fokus på mig och att jag lyssnar på min kropp, vad den vill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0