My B day

Idag är det ingen mindre än Moi som fyller år=) Vaknade imorse och såg att jag fått ett superfint sms från min kära Josefin. Tänk att vi äntligen kommer ses snart! Det bli min present till mig själv kan man säga.


Har lyxat till det och äter frukost med svensk vaniljyogurt nu!!Mums! Fick det igår av mamma och pappa. Så för ovanlightens skull äter jag vanlig frukost. Gillar det skarpt! Älskar mina proteindrinkar, grönsaksdrinkar och fruktdrinkar men ibland är det helt klart detta jag är sugen på! 


Idag bli det först jobb, men sen kommer det lite folk till mig på kalas. Så himla kul att träffa alla.
Take care och ha det fint nu!



Å tänk när det är såhär grönt på träden igen=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0