Mitt främsta sinne

Mitt färmsta sinne måste vara luktsinnet. Älskar dofter och är helt galen i parfymer. Lukter från saker kan få mig att minnas väldigt starkt och jag förknippar olika dofter med olika saker. Redbull förknippas med baksmälla, t.ex Därför tål jag inte ens lukten av det. Medan de flesta minnen jag har till lukter är positiva. 

Två av mina bästa lukter är: Estee Laudera anskitsprodukter. T.ex denna som jag använder nu. Älskar doften, d e luktar så fräscht! hade velat ha en parfym som luktar så. Fräsch är ordet helt enkelt.



Doft nr två är ett minne:
Det är en produkt från Wella som jag fick av min frisör i juni när jag var där sist,oops. För mig luktar den "sommar 2009" När jag använder den tänker jag på vad som hänt då. Hade världens bästa sommar förra året tack vare alla underbara människor i min närhet=)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0