Mirakelträningen: kondition pluss klirr i kassan på en gång

Till alla er som tänker att ni ska börja träna nu inför sommaren vill jag säga: 
- Gör inte det! 
Det är så att jag har en ännu bättre lösning! 
Är det sant, går det verkligen att få upp konditionen utan att träna?, kan man undra. 

Ja, lösnigen är busenkel, dessutom får du betalt samtidigt som du gör det! 
Menar hon allvar, tänker ni, men jag kan försäkra er att det är 100 procent dagens sanning=) 
Vad är det då man ska göra när man varken behöver gymutrustning, gymkort, träningskläder eller liknande? 

Det krävs inget annat av dig än att du byter jobb. Gå till närmaste skobutik och fråga om arbete. Du blir både vältränad, snygg och rik på samma gång. Utan att det går ut över din dyrbara fritid=) 

Du lyfter massa skokartonger varje dag och får därmed vältränade armar och du kommer få världes bästa kondition av att springa ut och in på lagret för att hämta skor. Se bara på mig, i förra veckan sprang jag 25min i sträck, vilket jag annars aldrig gjort. De som känner mig vet att jag inte haft den bästa konditionen=) 


(Jag har som ni märker dock valt att sporta lite utöver jobbet för att jag tycker det är kul, men med denna effektiva metod behövs det inte egentligen) 

Lycka till nu=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0