Måste tänka lite på migsjälv

God natt alla gorgeous!
Var bara det jag tänkte säga. 

Plus en sak till. Att jag är så glad över att min chef är fine med att jag är sjuk. Trots att jag var det även en dag förra månaden. Känns så pinsamt att vara det igen. Det är inte alla som skulle tycka det är ok, vissa skulle säkert tänka, "gud vilken brud som inte tar hand om sig själv", något i den stilen. Vanligtvis är jag inte sjuk alls mycket. Men denna gång har det sina grunder (vilka jag inte kan påverka), och som jag inte vill ta upp här. 

Igår var jag tvungen att gå hem från jobbet, höll på att svimma hela sista timman och fick båda upp med all min kraft för att ens orka säga hej till kunderna. Jag är en fighter men jag måste tänka lite på mig själv också. Därför är jag glad att nu när jag gör det så är allt lugnt.

Och efter detta ska jag banne mig vara frisk som en nöt till sommaren, minst. 

God natt igen och sov så gott! Det ska jag göra=)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0