Lyx!

För att Emmeline skulle få ett sista härligt mkinne från Oslo att ta med sig i bagaget gick vi till min favorit restaurang. Jag gav bara ett förslag men hon gillade det,haha. Den heter Cosmo Thai & Sushi och ligger mellan Vika och Aker Brygge. De serverar Oslos bästa thaimat. Först gången jag åt där var med jobbet i vintras. Sen var jag fast=) det är lite dyrare men råvarorna de använder talar för sig själva. Man får det man betalar för på dne här restaurangen helt enkelt.

Vi tog en wok gjord på scampi, pilgrimsmusslor, någon fisk, sockerärtor, sparris och bambuskott. Muums;)
Det var grymt gott och detta är min favorit. Såsen som de wokar i är såå god!

Men bäst av allt var helt klart sällskapet=)


Här ser ni inredningen på restaurangen=)






En del av den i alla fall..=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0