Lite beroende

Jag har tänkt lite över fenomenet internet. Jag är helt klart beroende. Jag hade allt kunnat ställa om mig. Men de två veckorna jag inte hade det i början jag kom hit var det INTE kul. Kände mig utanför samhället på något sätt. 
Fast som sagt,  jag klarade mig.

Finns internet överallt i Sverige och Norge? Måste väl vara platser som inte har teckning för det? och de klarar sig. 
Men då är de väl i de djupaste skogarna det inte finns och det är där jag hade behövt det som mest. När närmaste granne bor 3 timmar bort.

Jag är verkligen glad att det finns i alla fall. Man behöver bara se till att man inte sitter och ugglar i flera timmar framför datorn. Men det är jag bra på, att göra saker=)




Thank u!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0