Ligga i tv



I dokusåpor såsom Big Brother och Paradise Hotel liggs det en heel del. Jag har aldrig tänkt över det och inte tyckt det var någon big deal. För mig är det ändå personer som "inte fins" i verkligheten. fast de gör de ju, jag vet. Men jag tänker så. Det är därför jag inte brytt mig.

Fast idag, med anledning av att Paradise Hotel börjat igen i Norge pratade jag med Karina om det. Hon berättade att hon känner en där inne. En som är med och tävlar alltså. Det var först då det gick upp för mig, att det faktiskt finns folk som känner dem som är med. Klart jag vetat det innan men på något sätt har jag inte reflekterat över det.

Det är inget konstigt med att se folk ha sex på film, de spelar en roll. Men att se en du faktiskt känner ha sex i tv. Ååååneeej. Bara tanken är helt absurd! Jag vill inte! Tänk om det var dej jag såg guppandes under täcket liksom? Strange!

Fast klart man har sett folk som haft sex, men det är inte så att jag står kvar och kollar in dem direkt...det är mer oj, ursäkta, ha det så skoj,?.?! ehum. Vänder på klacken och går ut.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0