Katarina - Aerobics tränaren

Måste bara berätta om en kul sak som hände på gymmet. Jag gillar att göra lite olika saker där. Värmer upp med konditionsmaskinerna, sen gymmar jag. Sen kör jag lite "aerobics-aktiga" övningar. (Alltså att jag ställer mej där det är mkt plats och hoppar i princip runt och gör lite rörelser.) Finns inga pass på mitt gym så jag får göra dem själv. Alla brukar stirra lite konstigt men who cares?

Idag var det två tjejer som undrade om de kunde vara med=) Så jag va deras "ledare" och vi gympade framför speglarna. Skitkul! 

Om jag inte gör aerobics brukar jag göra lite pilates, yogadans eller step. Kul att variera sig, därför blir det lätt två timmar på gymmet. Just för att det är så kul/GÖY som norskarna säger,haha.
Efteråt stretchar jag och sånt också, känns så skönt att töja ut kroppen! Sitter här nu och är riktigt nöjd med min insats.

Ha en fin kväll ni alla!

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha vad kul att de frågade om de fick vara med, lät som en väldigt kul vardagsupplevelse :)

2010-03-10 @ 20:32:29
URL: http://dagenslat.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Haha, så utrolig gøy da! Tror du hadde passet perfekt som aerobic trener Katarina))

2010-03-10 @ 21:19:40
Postat av: Katarina

ja, det skulle kunna vara ett härligt extraknäck om inte annat=) Är ändå en del på gymmet så varför inte få betalt för det,haha=)

2010-03-10 @ 21:38:57
URL: http://brightlovelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0