Kalas!




Vilket härligt kalas det blev. Johanna H, Johanna K, Hege, Emmeline, Anna, Pappa, Mamma, Camilla och jag.
Först umgicks vi lite runt tårtan och sen blev det presentöppning, efter det biljard hos min husägare.
Det var en hit!



Mamma och pappa tog ett par rundor till med biljard med Ole efter att alla gått en gemensam runda. Då kollade vi tjejer på Solsidan. Såå härligt! Massa skratt och sen allmänt snack om allt mellan himmel och jord. Mycket lyckad kväll=)

Johanna med kön i högsta hugg.




Oles hund visar huggtänderna



Johanna K



Emmelin och jag


Nu sitter jag med Syrran och ska mysa lite innan vi ska sova. Är helt slut men glad. Har haft en fantastisk kväll med många skratt! Tack alla!



Kommentarer
Postat av: Annika

Ååå vad mysigt! Önskar att jag också kunde vart med! Och tårtan såg ju inte lite god ut :D Mumms!

2010-03-07 @ 00:41:04
Postat av: Katarina

Ja, den var riktigt mummsig den! Synd du inte var här, men vi ses snart, i April=) För du är hemma på påsklovet va?

2010-03-07 @ 18:31:33
URL: http://brightlovelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0