Josefin, England, Shopping!

Hej hej! Idag har jag shoppat och shoppat,haha. Har inte haft sanhar mkt shoppingspree sedan jag var liten. Har hittat massor av fint! Var faktiskt inne pa Ted Baker nar jag anda var i England. Men den klanningen jag velat ha passade inte min kroppstyp, annars hade jag kopt den med en gang,haha.

Men, jag kan saga att det ar sa mkt billigare att handla har jamfort med i Norge eller Sverige. En RIKTIGT fin klanning kostar ca 600 har medan i Norge kostar den 2000! och utudet,.. ar nastan tur jag inte bor har for da had e jag nog haft en modeblogg istallet om jag sager sa;)

Men som sagt, yta ar inte allt. Ar faktisk har for at traffa Josefin. Vi har haft det sa mysigt!
Kom fram kl 4 igar morse och sov nagra timmar. Sen har vi varit uppe och chillat och shoppat hela dagen. Vi har haft saaa kul! Nar jag ar med Josse kan det bli helt villt. Vi skulle latt kunna ha var egen show pa tv med allt roligt som hader och som vi hittar pa!

Ska forsoka fixa in lite bilder men over and out for mig sa lange. kommer updatera massor pa mandag. Imorgon vantar utsovning och PARTY. Det ska bli saaa kul. cant wait!

Massa kramar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0