Jag kommer aldrig hem!

Aldrig att jag satter mig pa planet hem igen. Inte sedan igar. Vi var ivag till Nottingham som ligger 30 min fran Josse och Chris.

Om jag sager sahar: Best party EVER!! sager det nagot?

Har aldrig gatt pa sa harliga stallen som igar. Alla var 100ggr battre an i Oslo och de tva basta stallena gar inte ens att jamfora helt enkelt. Det myllrade av bra klubbar och barer. Det som raknas som en bar har ar lika stor som en klubb i Oslo i princip. Och det som raknas som klubb, ja det ar ungefar som 5 "Olsoklubbar"samlat pa ett stalle. Pluss rockefeller tillsammans! klart utbudet blir battre nar det ar fullt av folk i en stad iofs.

Vi borjade kvallen pa den jag tyckte var den basta baren. Tantra hette den. ( det ar har alla snygga killar haller hus sa ni vet om ni aker hit) Supergoda drinkar hade de och bara trevligt folk.









Sen gick vi vidare till en kyrka. Ja det ar en bar som ar i en kyrka. KUnde inte lata bli at tanka att det kandes lite fel men...det ar alltsa ingen kyrka langre och nagot ska den ju anvandas till. haftigt!






Sista baren var en vanlig bar i mina mott matt. neutral helt enkelt.


Sa bar det av mot Ultra, dar Vitalic var headliner. Klubben bestog a typ 5 klubbar i klubben. alltsa det var bara en klubb, men de olika dansgolven var sa stora och hade tva barer var sa de kan nastan raknas som egna klubbar. Pluss att det storsta dansrummet var lika stort som Rockefeller. ( en cool konsertlokal i Oslo dar t.ex Yeasayer spelat)

HUR GRYMT SOM HELST! Alla djs var bra ocksa. Helt sjukt att man kan ha en san fulltraff till kvall!

partyt ar i full gang!


Josse gillar att kyssas med Chris;)

En fordom jag hade om Englands party var att alla skulle bli superfulla och knappt kunna sta upp och bara mummla och nastan vara lite otrevligt. Stammer inte! De drack friskt, men stamningen var toppen och alla had e kul. Inte massa arga manniskor som jag tycker tendenserna ar i Oslo och Sverige ibland.

Hur ska jag nagonstin kunna festa nagon annan stans? Vissa aker till Ibiza for att klubba, men jag ska aka till Nottingham for det istallet:)
Har aldirg varit med om nagot sa bra! det fanns en himla bredd pa klubblivet sa alla kna fa det de vill. Precis alla!
och sen ar det sjuuukt billigt ocksa. Fa som har intrade, och bara 100kr till de stora sakerna som hander. En ritkigt fabulous drink kostade 60 kr, ol, cider 15 och bra vin max30!!

Nej, jag maste nog tyvar aka hem anda. Men jag har en plan. Nu ska det sparas sa att jag pa min semester kan vara har ca 1 v, i Sv 1 vecka och 2 veckor utomlands.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0