Inget party för mig idag.

Blev inget party för mig idag. Dock fick jag en god middag med kyckling och massa gott tillbehör=) Sen har jag lärt mig lite om Manchesters spelare och de vann med 4-0 mot Bolton som spelade på hemmaplan. Starkt jobbat grabbar!

Varför är killar allmänt opartysugna? Tycker det är många fler tjejer som gillar att festa, verkligen festa! Undrar varför.

Det gör inte så mycket att jag inte går ut idag. Jag är verkligen inte den som trugar och ber om något, jag frågar en gång sen får det vara. Jag är en stark individ och kan trivas utmärkt även i mitt eget sällskap. Fast jag föredrar att vara med folk. 

Jag var faktiskt ute "big time" förra helgen och hade det toppen då. Kan vara bra att spara in lite pengar. Imorgon ska jag ta mig en tur ut om det är sol och gymma om det regnar. Är det sol kan det hända jag gör både och också.



Hoppas alla har det toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0