Ingen press ingen stress

Igår efter att jag pratat med Karina släppte all stress och press, Är med all säkerhet därför jag är bättre idag. Kroppen fick koncentrera sig på det den verkligen behövde - att bli frisk, istället för att oroa sig över massa annat.

Har inte hunnit bli helt bra än men ändå såpass att jag tänker åka iväg och hoppas på det bästa, att jag blir helt återställd åtminstonde till lördag.

Lite orolig över en grej dock... det är så att det står att man behöver vara på flygplatsen 2 timmar innan flygets avgång, men bussen som går dit är framme så jag bara får 1h och 40 min innan. Står att den är gjord för att passa flyget så känns som jag borde kunna lita på dem. Men hur ska jag vara säker???
Tänker vara på hållplatsen tidigt ifall det kommer en tidigare buss.
Var hemsk krångligt att hitta på deras hemsida om man inte vill ta just den bussen som ska koneckta med mitt flyg...Arggg! Inte arg då alltså.

Dit ska jag=)

Hepp - Nu ska jag ta och packa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0