I`m taking a chanse

Idag ska jag ta en chansning på att bussarna går som de står i tabellen. Jag är supertrött idag och värderade min sömn så länge jag kunde. Blir ingen promenad men eftersom jag mår bra nu så kan jag lyssna på min kropp, på vad den vill och inte bara köra på hela tiden=)
Nu ville den ha sömn.

Behöver en skön morgon känner jag. Bara ta det lugn och dricka te, äta min musli med banan och chilla.
Vanligtvis tar jag en buss som går prick för att vara i tid, men enligt tabell så ska jag komma i tid även om jag tar en buss som går kvart över. Satsar på det idag.

Känner verkligen av att jag tränat idag. Speciellt rumpan. Gillar när jag känner lite träningsverk för då vet jag att jag tagit i bra.

Ha en fin dag nu alla=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0