Idag är det jag som är chefen

Japp, idag är min chef borta så då blir det jag som ska ansvara för butiken. Samma sak på ti och on, men det ska bara bli kul. De flesta uppgifter blir dock de samma som innan bara det att jag behöver göra lite kontorsarbete på mornarna, vilket är anledningen till att jag numer går upp klockan sex. 

Har gjort en riktigt brakfrukost för att kompensera. Det blev scrambled eggs, ja tydligen gillar jag det lite ändå. Min kropp skriker efter protein så jag belönar den med detta. Med curry och peppar på blir det helt ok, Sen har jag fileat två apelsiner pluss gjort varm choklad med en gnutta kanel i. 

Om jag behöver mer energi sitter jag även här med en macka med pesto på. Mums!

KÄnner att idag kommer bli en bra dag!

Ha det fint nu alla=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0