High above

Flygresan hem gick väldigt snabbt! Älskar flygfoton så tog några stycken. Men över Norge blev det inga för gissa vad? Jag somnade och sov till vi skulle landa och då får man ju inte ha på elektriska saker. Jag har aldrig sovit på att flygplan utom en gång när jag tog sömntablett. Bara sovit två timmar inatt så. Men det är botat nu=)






Här är det ingen snö.
Yay!



Gillar den här bilden.




Här är jag alldeles yrvaken.

Satt brevid två svenskar på flyget. Mamma och dotter varav dottern bor i Oslo. De hade varit på någon slags kurs i London. De jobbar med skincare och skönhet inifrån. Konceptet verkar bra och de frågade om jag ville komma på ett info-möte på onsdag. Ska kolla mitt schema. Om inte annat är det kul att vara lite nyfiken=)

Nu ska jaga mat och sedan laga mat. Jag ska alltså gå till affären med andra ord. Massa kramar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0