Good evening!

Hej hopp! Idag vaknade jag upp väldigt outvilad och fick stressa i mig mat, springa till bussen o.s.v. Haft en "måndag" så att säga, fastän det är tisdag,haha. ( Mötte Johanna på bussen in till stan vilket gjorde min morgon mycket bättre)

På jobbet stog jag mest på lagret och packade upp varor idag så då kunde jag muttra bäst jag ville. Fast gjorde inte det utan sjöng istället, det brukar hjälpa och det gjorde det idag också=)

Idag är det lite tomt. Min syster sitter just nu på ett plan till Nya Zeeland och Emmeline tog jag "första farväl" av för en timma sedan. Vi kommer ses på fredag också i Karlstad men sen dröjer det länge. Hon är påväg till Spanien för att göra karriär nämligen.

Kommer bli tom utan henne här i Oslo!

Ikväll hade jag tänkt att träna, men skippar detta p.g.a extrem träningsverk i heeela rumpan. Varje steg jag gått har känts som tusen nålar där bar. Så, ja jag ska bara ta det lugnt, kanske läsa en bok eller så. Var länge sen!

Ha det toppen nu!

Kommentarer
Postat av: sara

svar: det är faktiskt sant. men det är alltid det negativa man tar åt sig utav. så himla dumt! :(

2010-03-30 @ 19:15:08
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0