Fotboll ikväll?

Idag skulle jag festat och haft avskedfest för Emmeline. Men blir inget med det. Hon är sjuk, Anna är sjuk, Johanna är sjuk och Johanna K i Sverige. Så, ja. det blir mej ensam ikväll, för ja, jag känner mig lite ensam. Jobbar mot att vara själv istället. Är som att jag haft ett val då, medan jag nu bara blivit sopad under mattan som det känns. Hade sett så mycket fram emot ikväll. Det hade vi alla. 
Sjukdomar borde förbjudas!

Alternativen jag har för ögonblicket är fotbollskväll med grannens son eller hänga med "min" dörrvakt. 
Fotboll är inte helt min grej, eller inte över huvud taget. Dock hejar jag liiite på Liverpool, sitter kvar efter att jag kollat lite med Martin.

Att hänga med en dörrvakt är kul - om man har något att gå ut med. Perfekt att komma in gratis och allt;). Annars tenderar det att bli väldigt ensamt. För det händer saker på klubbar, det är därför det finns vakter liksom=)
Fast, jag träffar ju folk på klubben...hmm, jag får se. Beror på VILKEN klubb han ska jobba på. Är det en bra så=)

ha det toppen nu alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0