Familj i sikte=)


Vad är det jag skådar?



Idag kom nästan hela familjen på besök till Oslo. Mamma, pappa och syster Camilla. Annika har andra planer så henne får jag träffa en annan dag. Mötte dem på stationen och blev så glad när jag såg dem=)


Men vi sågs bara en kort stund för jag ska ju upp imorgon och sen vill de väl ta det lite lugnt efter resan. Jag köpte lite mat till dem och guidade dem till hotellet. Sen drog jag mig hem.


ÅÅå va kul att se dem! 


De hade med sig kiwi, gul kiwi som jag älskar!! Yogurt och lite smått och gott. Sen hade Millan bakat en kladdkaka till mig. Har ingen ugn så blev så glad över den. Har provsmakat lite och jag får nog dubba henne som Sir Millan av kladdkaka,haha.





Har egentligen massor att skriva om nu. Men jag måste ta hand om mig själv lite känner jag. ha ne fortsatt fin kväll nu alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0