Energi

Vilken lyx att komma hem och fortfarande ha energi kvar efter jobb! Har haft en riktigt härlig dag och mötet efter jobbet gick bra och var inspirerande. Vi hade det med en annan butik och det roliga var att jag kände igen typ alla av dem! Fast det är väldigt konstigt då jag faktiskt aldrig har sett dem förut. Det är 30 minuter till deras butik utanför Oslo så där är jag aldrig.
Kanske drömt om dem eller något. Knäppt i alla fall. Men kul! Glömde kameran så tyvärr inga kort. Men ni kan få lite inspiration till nya skor istället:




Tonje snygging=)








De översta skorna till höger sitter redan på mina fötter






Kom och köp=)

Kommentarer
Postat av: Lollo

Snygging!! Ska ni också på SHOES-utbildning? Lr har ni varit? :)

2010-03-02 @ 22:35:38
URL: http://lollobloggen.blogg.se/
Postat av: Katarina

Vår butik ska inte göra någon shoes utbildning. Vi ska ha en Brand Ambassadour utbildning för ecco istället som är lite mer ingående men som vi kan applicera på din sko oxå=) Men idag var det kick off=)

2010-03-02 @ 22:50:51
URL: http://brightlovelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0