Ella D`oro

Kollade in lite random people på facebook och snubblade över Emelie Berg. Detta är en tjej som jag inte känt så bra egentligen. Vi gick på samma skola när vi var små, men inte i samma grupp. Jag vet vem det är helt enkelt, men inte mer. På gymnasiet gick vi på olika skolor men åkte samma buss hem ibland och satt och pratade då. Det är det enda. Men gud vilken sjysst tjej.

Därför blev jag så glad när jag kollade in hennes fb som sagt. Hon hade tydligen en blogg så gick in på den och då fick jag reda på att hon numera är musiker i Stockholm. Gick vidare till hennes Myspace och gissa om jag blev positivt överraskad, tjejen har ett grymt sound och en grym talang. Något mellan Robyn och Jenny Wilson i musikstil om ni frågar mig. Vet inte vad hon själv sätter för epitet på sig själv men hur som helt är det grymt bra musik hon gör! Kolla in själv vet jag=)

bild från hennes Myspace
http://www.myspace.com/elladoro


Jag säger bara lycka till- du är verkligen en talang!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0