Du glömde tårtan!?

Idga har hanbdlat en del om tårtor... När jag ställde mig på första busshållplatsen hade någon glömt sin "tårtburk" där. Hur då? Alla som väntade kollade in den kan jag säga. Han inte ta kort tyvär...
Föresten,  Personen kom säkert på att den glömt tårtan när den gått på bussen...Undrar om dne försökte stoppa bussen. Vad säger man liksom," Eeeh kan du stanna, jag glömde tårtan?"

När jag kom till "bussbytesplatsen" , gissa vad jag hittade? Jo en till tårtburk, fast med krossat innehåll. 





Ser inte så delikat ut nä...



Ja, sne har jag köpt saker till min egen tårta då såklart. Nu är det banne mig slut med tårta, för idag. Men imorgon smäller det till med Tårtkalas hos mig=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0