Badrock eller Klänning

Morgonrock Varberg - Unisex Svart
frapp.se


Mina favorit plagg är antingen badrock eller klänning. Tänkte lite på det igår och jag kan inte bestäåmma mig för vilket.
Badrocken går jag runt och myser i efter jobbet, kanske inte så snyggt men det har bra avslappningseffekt.
Den jga har har jag fått av min mormor i 20års present. Från Friis och co är den. Jag hade gått och kollat på den en hel säsong innan jag fick den. 

Å andra sidan älskar jag en riktigt snygg partyklänning. Kan faktisk byta om även till det efter jobbet. Humör höjare!

Ted Baker Maoke
Denna godbit finns att hitta på bubbleroom.se och jag bara älskar den!! Någon som "känner" att den behöver ge mig en sån?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0