Yes I Can!!



Yes I Can! Jag kan välja att stanna hemma på en lördag!
Vad gör jag egentligen, kommer jag bittert ångra detta när jag kan gå på världens party eller åtminstonde vara social med mina kära vänner? Jag tror faktiskt inte det, för jag är så himla slutkörd att det är sängen som kommer vara min bästa vän för kvällen. 

Oj oj oj, vad kommer hända härnäst? Kommer jag börja gilla bingolotto och kanske t.o.m kolla på fotboll och käka nudlar i min ensamhet? Nää, såklart inte. Men ibland är det skönt att kunna ta det lugnt med bara mig som sällskap. Det är inte ofta jag tycker så, men idag orkar jag inte med att höra min käft säga ett ändå ord till,haha.
Då är det bäst att jag lyssnar på min kropp och inte tvingar på den en klänning och dansar hela natten. Även om det egentligen är det jag gillar mest=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0