What an evening!

Oj, oj, oj vilken kväll det blev igår. 100% party och 100% fest. Hade grymt kul.
Vi började kvällen i Johannas hus, jag Sara, Anna och Emmeline. För att sedan dra och sätta oss på min veranda istället. Var så skönt igår att man kunde va ute hela dygnet.

Vi hade det mysigt på förfesten och när klockan närmade sig elva drog vi vidare till Carinas fest. Där var det dunder och brak och vi tjoade och tjimmade.
När det blev dags att inta stan fans det lite olika viljor på vilket som var det bästa haket. Så vi splittade oss en stund.  
Jag, Carina och Louise tog svängen om Åpen Bar och hälsade innan det på min dörrvakt. Märkte att han hade fullt upp så sa bara hej och drog vidare sen. Han sa att han var glad att se mig även om det var en kort stund,haha.


På Åpen Bar seglade vi smidigt in och köpte oss mojitos. Sen hängde vi med några coola människor som hade bokat ett bord. Vi fick bra plats där och slapp stå upp hela kvällen. Pratade med alla och alla var verkligen trevliga och stämningen var hög. Men det var inte länge vi kunde sitta still i soffan så rörde oss istället mot dansgolvet och shakeade loss ordentligt till det hela stängde. Maria och Matilda kom även och joinade oss efter en stunds dansande. Vi bara släppte loss och hade suuperkul!!!

Carina och Louise drog lite tidigare eftersom de var ganska trötta, jag gick först iväg och tänkte ta bussen hem, men jag kom på att, nej, jag har ju skjuts hem om jag vill. Så då gick jag tillbaka och kunde fortsätta med det roliga=)

Av ett sammanträffande hittade jag Maria på toaletten och jag hängde på dem igen. De skulle iväg på någon efterfest som låg på Tjuvholmen, en del av Aker Brygge. Eftersom det var så nära följde jag med. 

Stämningen på oss tjejer var på topp, men killarna va lite stela så efter ett tag gick jag därifrån.- Hamnade istället på en båt vid bryggan med lite livat folk. Efter det ringde min vän och sa att han var nästan klar så tog mig bort till en kiosk för att köpa lite vatten. Där hann jag även stöta på Maria och Matilda som också tyckte fresten blivit en aning tråkig. 

Allt slutade med att jag kollade utsikten på Ekeberg och sen gick och lade mig halv sju-sju. 

Lovely!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0